Menu

Wednesday, April 13, 2011

Balans - Punctu' de vedere

Versuri: Balans
Instrumental: Balans
Mixaj voci: Attila Lukinich
Inregistrat la DStudioPro Timisoara



Link-uri si contact (pentru productie de instrumentale ma puteti contacta pe youtube):

http://balans88.blogspot.com
http://youtube.com/balansproduction
http://facebook.com/balans88





Versuri :


Strofa 1:

numeşte-mă egocentric când eu vreau să fac muzică
da' n-am pentru cine deci o fac pentru mine
numeşte-mă patetic când am o atitudine critică fiindcă
tragi doar pentru tine şi susţii că faci bine
numeşte-mă ermetic închis la minte că n-accept moda şi prostituţia
pe care le numeşti evoluţia
numeşte-mă bezmetic că filosofez şi consider că
nu la toate problemele banu' e soluţia
revoluţia a devenit un termen abstract
când toţi se mişcă cu tact şi singuru' pact
pe care-l fac e să-şi umple propriu' sac cât mai compact
au principiile putrezite şi spiritu' tot mai inapt

REFREN:

Punctu' meu de vedere-i punctu' tău orb
Punctu' tău de vedere-i un fel de punct mort
Poţi să-mi dai un pont, da' nu ţin cont de vorbe
Lipsite de suport, supune-le la probe

Punctu' meu de vedere-i punctu' tău orb
Te fac să-ţi dai foc dacă-eşti prost de dai în gropi sau snob
Punctu' meu de vedere-i pata ta oarba
Sursa altora de putere-i mintea ta slaba

Strofa 2:

numeşte-mă iresponsabil că, virgulă, consider
că mersu la vot e-o formalitate, tre' să fii propriu' lider
da' tu gândesti constrâns, nu liber şi-aştepţi să pice din cer
n-ai nimic de oferit, n-ai nimic de primit,îţi zic sincer
numeşte-mă demolator de convingeri
şi sper s-ai dreptate, dintre atâtea acuzaţii false pe-asta-o recunosc cu demnitate
că-eşti prost educat de societate,eşti cu mâinile legate
io-s un hibrid între logică şi artă
între filosofie şi certitudine imaculată
undeva între naivitate şi scepticism
între extremism, toleranţă şi idealism
muzical vorbind sunt un elefant pe-o pânză de paianjen
am zero susţinere da' io tot mă balansez ca-n leagăn
mă-ntrebi în treacăt 'treaba merge?', în ce sens să meargă ?
n-o fac cu normă-ntreagă, da' nimeni nu poate asta din cap să-mi şteargă

REFREN:

Punctu' meu de vedere-i punctu' tău orb,
Punctu' tau de vedere-i un fel de punct mort
Ascult orice pont, da' nu ţin cont de vorbe
Lipsite de suport, supune-le la probe

Punctu' meu de vedere-i punctu' tău orb
Te fac să-ţi dai foc dacă-eşti prost de dai în gropi sau snob
Punctu' meu de vedere-i pata ta oarbă
Punctu' altora de sprijin e mintea ta slabă


Strofa 3:

numeşte-mă antisocial că nu vreau să fiu în rând cu restu'
care clar prin gesturi par da' nu sunt cum îi vezi tu
plus că estu' face cutare lucru de dragu' de-a face ca vestu'
numeşte-mă dezinteresat când interesu' poartă fesu'
numeşte-mă neinteresant că de multe ori nu-ţi spun nimic nou
da' refuzi constant să-nţelegi, deci rămâi tot bou
nu-s în nici un caz erou, da' vreau să prind ecou
în capu tau , s-acţionez ca un panou
de iluminare da' şi de afişare,fără diplomaţie, fără genu-ăsta de tactică
necunoscator că n-am texte despre cele 4 elemente că n-am prieteni care le practică
-s lipsit de simţ practic că
iubesc mai degrabă concepte decat obiecte
pe care le las să se reflecte-n versuri destepte
şi tot ce primesc înapoi e ecou' din perete
poate că nu sunt înca as şi-am ramas doar un juvete
da-n nici un caz damă , să mă vând pentru reclamă
alţii fără coloană s-au comportat ca ultima panaramă
numeşte-mă demodat,strâns legat de-origini şi geneză
că-s mândru că-s roman şi-evit să vorbesc jumate română,jumate engleză
în antiteză cu noua tendinţă burgheză
de-a respinge tot ce-i românesc
minţi încuiate cu-o cheie franceză,încadrate ca-n paranteză
identitatea lor naţională are pareză

REFREN:

Punctu' meu de vedere-i punctu' tău orb
Punctu' tău de vedere-i un fel de punct mort
Care te menţine-n aceeaşi stare de confort
De import, să scapi de cercu' vicios nu faci nici un efort

Punctu' meu de vedere-i punctu' tău orb,
Te fac să-ţi dai foc dacă-eşti prost de dai în gropi sau snob
Punctu' meu de vedere-i pata ta oarbă
Sursa altora de putere-i mintea ta slabă

No comments:

Post a Comment